Aannemersbedrijf Oude Moleman opereert sinds medio mei vanuit een nieuw onderkomen. Nog steeds in Rossum, maar op een buitengewoon mooie locatie dat een weerspiegeling is van de bedrijfsvoering; degelijk, duurzaam, toekomstgericht en niet in de laatste plaats, fraai. De tweekoppige directie Martijn Borgerink en Louis Volker zijn er dankbaar voor. Het feit dat zij de kans kregen om op deze plek nieuw te mogen bouwen is volgens hen uniek.

Noteer in je agenda: zaterdag 20 juni is de Dag van de Bouw!
Wil je ontdekken hoe een huis of een appartementencomplex wordt gebouwd? Of ben je nieuwsgierig naar hoe een gemaal wordt






